Ψυχολόγος - Παιδοψυχολόγος | Προσπάθειες καταπολέμησης του καθημερινού άγχους
17495
post-template-default,single,single-post,postid-17495,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-7.5,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Προσπάθειες καταπολέμησης του καθημερινού άγχους

Προσπάθειες καταπολέμησης του καθημερινού άγχους

Για να μειώσετε το καθημερινό άγχος, καλό θα ήταν να ελαττώστε την κατανάλωση καφεΐνης, γιατί είναι διεγερτική ουσία και προκαλεί εγρήγορση και ανησυχία.

Επίσης η μείωση πρόσληψης αλκοόλ, βοηθάει πολύ στην αντιμετώπιση του άγχους.

Προσπαθήστε να διαχειρίζεστε σωστά το χρόνο σας.

Μην αμελείτε τις υποχρεώσεις σας και μην φορτώνετε υπερβολικά το πρόγραμμα σας.

Οργανώστε χρόνο ανάπαυσης και παράθυρα διαλείμματος.

Δώστε ελάχιστο χρόνο πέντε λεπτών και εισπνεύστε ήρεμα και εκπνεύστε. Αυτές οι ασκήσεις αναπνοών βοηθούν στην ανακούφιση συμπτωμάτων και συμβάλλουν σε πιο καθαρό και δομημένο τρόπο σκέψης, με στόχο την παραμονή του ανθρώπου στο εσωτερικό κέντρο του.

Βοηθήστε τον εαυτό σας να χαλαρώσει. Αποβάλλοντας την ένταση από τους μυες σας, επέρχεται μια αίσθηση ηρεμίας σωματική και ψυχική.

Διαχειριστείτε τις σκέψεις σας.

Αν βασανίζεστε από συνεχείς επαναλαμβανόμενες αρνητικές σκέψεις, καλό θα ήταν να κάνετε αντιπερισπασμό σε αυτές, κάνοντας ευχάριστες σκέψεις, φέρνοντας στο νου σας εικόνες και αναμνήσεις όμορφες.

Βάλτε την άσκηση στη ζωή σας.

Το καλύτερο αγχολυτικό και αντικαταθλιπτικό είναι η άσκηση: ποδήλατο, περπάτημα, τρέξιμο. Είναι η καλύτερη διέξοδος του άγχους που έχει συσσωρευτεί στο σώμα σας.