Ψυχολόγος - Παιδοψυχολόγος | Προβλήματα Ύπνου
Οι άνθρωποι που πάσχουν από αϋπνίες έχουν αυξημένο τον κίνδυνο για μετέπειτα συνθήκες κατάθλιψης, διαφόρων διαταραχών και χρήσης ουσιών. Οι γυναίκες είναι δύο φορές πιο επιρρεπείς στην αϋπνία, σε σχέση με τους άνδρες.
16766
post-template-default,single,single-post,postid-16766,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-7.5,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Προβλήματα Ύπνου

Προβλήματα Ύπνου

provlimata_ypnouΟι άνθρωποι που πάσχουν από αϋπνίες έχουν αυξημένο τον κίνδυνο για μετέπειτα συνθήκες κατάθλιψης, διαφόρων διαταραχών και χρήσης ουσιών. Οι γυναίκες είναι δύο φορές πιο επιρρεπείς στην αϋπνία, σε σχέση με τους άνδρες. Έρευνες έχουν δείξει ότι αν ο ένας σύντροφος έχει δυσκολίες ύπνου, τότε επηρεάζεται και ο τρόπος ύπνου του άλλου συντρόφου, και προκαλείται πρόβλημα στη σχέση των δύο. Επιπλέον, οι γυναίκες που βιώνουν την οικογενειακή ευτυχία έχουν σημαντικά χαμηλότερο κίνδυνο να πάσχουν από αϋπνίες, σε σύγκριση με γυναίκες που είναι δυστυχισμένες, είτε είναι παντρεμένες ή όχι.

Δεν είναι όλες οι αϋπνίες ίδιες. Για το λόγο αυτό, το πρώτο βήμα πριν τη θεραπεία είναι η αξιολόγηση. Διαρκεί η αϋπνία σας μεγάλο χρονικό διάστημα και πόσο; Βιώνετε διαταραχές ύπνου που προκύπτουν από μια ιατρική, ψυχιατρική ή άλλες σοβαρές διαταραχές; Βιώνετε άπνοια ύπνου;

Οι περισσότεροι άνθρωποι που έχουν αϋπνία τείνουν να ανακτήσουν την ισορροπία τους μέσα σε λίγες εβδομάδες. Εκείνοι που αναπτύσσουν αϋπνία από ένα τραυματικό ή στρεσογόνο γεγονός ή έχουν διάγνωση, από ειδικό ψυχίατρο, με αγχώδη διαταραχή ή διαταραχή μετατραυματικού στρες και εκείνοι που εξαρτώνται από υπνωτικά χάπια για να εξασφαλίσουν μερικές ώρες ύπνου, έχουν, συχνά, τη μεγαλύτερη δυσκολία να ξεπεράσουν την αϋπνία.

Η επεξεργασία θα ξεκινήσει με προσεκτική αξιολόγηση, και θα εργαστούμε μαζί για ένα πρόγραμμα που θα σχεδιαστεί ειδικά για εσάς. Είναι πιθανό να συνδυάσω και να χρησιμοποιήσω συμπληρωματικές θεραπείες της εναλλακτικής ιατρικής, βιολογικές θεραπείες, τεχνικές χαλάρωσης για αϋπνίες και κόπωση, έτσι ώστε να βοηθήσω τους ανθρώπους να βρουν τον καλύτερο και πιο φυσικό ύπνο.

 

Το γέλιο και ο καλός ύπνος είναι οι καλύτερες συμβουλές των γιατρών
Ι. Πρόβερμπ